joi, 10 ianuarie 2008

(Dez)amagire.

Putina lumina, putina poezie, multe emotii ratacite insotite de stari de rau, de frisoane. Ma hranesc zi de zi cu ele. Nu pot fara mine si chiar cand le alung ma cauta, ma bantuie, ma urmaresc oriunde. As vrea sa evadez din mine, sa rup trupul uscat de vant si sa zbor in alta galaxie, si acolo, la milioane de ani lumina distanta, sa uit de mine si de noi, de voi, de timp. Dar de fiecare data cand incerc, ma trezesc in alta burta de peste. Ma amagesc. Pentru ca sunt copil, pentru ca inca cred in ceva mai bun, in cineva capabil sa-mi schimbe emotiile. Pentru ca eu chiar cred in oameni ! Cred ca toti suntem undeva, mai buni, mai umili, dar ne-am ratacit. Cred in oameni. Cred ca sunt naiva. Si cand toti par a ma incuraja sa evadez din lumea asta, sa intru intre lumi, intr-un loc nedefinit, nedeterminat, care asteapta zambete din inima.
Cum era?
Nu ma dezamageste nimeni. Ma dezamagesc singura pentru ca indraznesc sa vreau, sa visez, sa sper. Pacat ca pe jos e murdar si azi am iesit in tenisi. A trebuit sa ma murdaresc rau ca sa observ ce urat e afara. E si frig. Acum mi-am dat seama. Probabil va fi la fel pentru mult timp. Ma pierd intre mii si mii de glasuri de copii. Privesc mizeria de pe tenisi si o lacrima trista ma cearta pentru toate ideile obraznice, pentru toate gandurile rostite timid. Copii au disparut. Lipsa voastra de emotii m-a dezgustat. Sunt singura, dezamagita si am o stare de rau.

4 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

Hai, revino-ţi, asta nu eşti TU...
Dovadă? ai scris aiurea "tenesi".

Anonim spunea...

c'est vrai!

roxycreatsa spunea...

foarte interesant mi s`a parut k ai scris (dez)amagire...
stii ce?cred k ai mare dreptate...
intotdeauna o sa existe cineva care sa ne dezamageasca,sa uite sa se gandeasca la sentimentele celui de alaturi...asa k...
ce am decis eu sa fac iti propun si tie :incearca de fiecare data knd t simti asa cum ai descris....sa zambesti usor si incet incet sa incepi sa razi...si o sa-ti dai seama k zambetul tau iti va lumina ziua si`ti va umple lumea de culoare...u contezi!!!

Ostebe_unicu spunea...

Am cit ce ai scris si parca ma vedeam pe mine,as vrea sa scriu cit mai multe dar din pacate timpul ma preseaza si....
Capu sus si mergi mai departe,eu asta am facut cu toate ca e foarte greu si cel mai tare ma doare ca persoana iubita te loveste atunci cind te astepti mai putin si asta te doboara si parca te da inapoi din drumul tau.Te-am pupat si sa auzim numai de bine si multa sanatate si fericie alaturi de ce-i dragi